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〈1分ヨガ・股関節ともも前の柔軟性〉アンジェニーヤアーサナ(三日月のポーズ)Anjaneyasana(Crescent pose)【1分ヨガ Yoga & Fitness writer MeGu】

〈1分ヨガ・股関節ともも前の柔軟性〉アンジェニーヤアーサナ(三日月のポーズ)Anjaneyasana(Crescent pose)【1分ヨガ Yoga & Fitness writer MeGu】

災害・雨などで家での引きこもり状態の時、運動不足解消・リフレッシュの為の
家にいながらできる「ながらヨガ」「ながらトレーニング」の動画を紹介します。



今回は「ながらヨガ」、アンジェニーヤアーサナ(三日月のポーズ)を紹介します。

【効果】
股関節ともも前の柔軟性を高める
骨盤の歪み調整

海外の方でも楽しめるよう、
動画では英語のスクリプトを入れております。
英語の勉強中なので
間違っている表現がある可能性もございます。
予めご了承くださいませ。

This channel will introduce videos that home yoga and home training forresolving lack of exercise and refresh when you can`t go out from home by disaster and raining.

This video introduce home yoga that"Anjaneyasana(Crescent pose)"

【Benefits】
Improve flexibility of hip joint and thigh
Adjustment distortion of pelvis

This channel attach subtitle by english because foreigner fun this channel.
But,I`m sorry in advance because I studying english and may write wrong english word.

#StayHome #1分トレーニング #股関節ともも前の柔軟性 #アンジェニーヤアーサナ #三日月のポーズ #ウェルネス #健康 #Designme #デザインミー


この記事のウェルネスプロ

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